2010 m. rugpjūčio 19 d., ketvirtadienis

Alekso šnekos nuo 3 iki 4 metų


Aleksas (3 m.) su seneliais žiūrėjo baletą ,,Čipolinas‘‘. Mama klausia Alekso:
- Kas tau labiausiai patiko?
- Dūmai, - atsako Aleksas.
- O seneliams ar patiko?
- Nežinau, turbūt, tik senelis truputį neprotingas. Kai važiavom namo, jis klausė močiutės, kur buvo tas Čipolinas.

Mama sako:
-Kaip man negera nuo tos žuvies.
Aleksas (3 m.):
-Aš tau vaistinėj nupirksiu trikusiną.

Alekso eilėraščiai:

Mano tėtis ir mama
Man nupirko mašiną.
Aš ją išpakuoju,
Peliauti važiuoju. (3 m. 1 mėn.)

Viens, du, trys ir keturi –
Nugara užpakaly. (3 m. 3 mėn.)

Aleksas (3 m. 2 mėn.) valgė rūgštynių sriubą. Vėliau prašo mamos:
- Mamyte, išvirk man dar du skanių purkštynių.

Aleksas (3 m. 4 mėn.) lauke kreidelėmis pripaišė ant draugės Anos Marijos piešinio. Ji sako:
- Aleksai, nepiešk ant mano piešinio, man taip negera, kai tu taip darai.
Aleksas atsitraukė į šoną ir piešia atskirai:
- Na, tai kaip tu dabar jautiesi?

Aleksas (3 m. 4 mėn.) valgo sriubą:
- O, mamyte, das ist fantastischka sriuba.

Aleksas (3 m. 4 mėn.) prašo mamos vaikiškų žirklių:
- Duok man prašau tas vaikiškas kirpes.

Alekso mamai kirpykloje patrumpino plaukus. Aleksas (3 m. 4 mėn.) giria naują mamos šukuoseną:
- Mamyte, tu trumpagalvė tokia graži.

Aleksas žiūrėjo filmą apie katiną Garfildą ir šunelį Odį. Mama klausia Alekso:
- Kas tau labiau patinka – Odis ar Garfildas?
Aleksas (3 m. 5 mėn.):
- Nežinau, man jie abu tokie gražūs, kaip šiaudai.

Alekso tėvai kalbėjo apie stojimą į doktorantūrą. Aleksas (3 m. 5 mėn.) sako:
- Ir visai čia jums nereikia jokių mokslų.
Mama klausia:
- Kodėl?
- Oi, gražiausia, tik mokotės ir mokotės.

Aleksas (3 m. 5 mėn.) bando užsimauti pėdkelnes ir klausia mamos:
- Madam, iš kurios pusės čia priekis?

Mama Aleksui vakare parodė pilną mėnulį ir papasakojo, kokios būna mėnulio fazė. Kitą rytą Aleksas (3 m. 6 mėn.) klausia:
- Mamyte, ar mėnulis šiandien pilnametis?

Alekso tėvai kalbasi apie darbą, mama pasakoja apie savo viršininką ir skundžiasi, kad negali su juo dirbti. Aleksas (3 m. 6 mėn.) sako:
- Jei mokėtum, mama, knist, tai žiūrėtum į šaknis.

Alekso (3 m. 8 mėn.) tėvai stovi apsikabinę ir bučiuojasi. Aleksas įlenda tarp jų ir sako:
- O dabar – desertas!

Aleksas (3 m. 8 mėn.) žiūri LNK žinias, kurias visada veda Vilma Čereškienė ir Gintaras Deksnys. Šį kartą vietoj V.Čereškienės laidą veda Asta Dudurytė. Aleksas sako mamai:
- O, žiūrėk, su nauja žmona žinias veda.

Aleksas (3 m. 8 mėn.) žiūri LNK žinias, rodo Seimo narį Algimantą Matulevičių. Aleksas sako mamai:
- Pažiūrėk, koks storas pupuliukas.

Aleksas (3 m. 8 mėn.) žurnale rado vaikiškų sūpynių nuotrauką, ir prašo mamos, kad jas nupirktų. Mama aiškina, kad tai sūpynės mažiukams, kad Aleksas joms per didelis. Aleksas sako:
- Mamyte, kai mane pagimdysi vėl, tada galėsi nupirkti, aš būsiu mažas.

Aleksas (3 m. 9 mėn.) kalbasi su močiute Albina:
- Albina, ar tai kartais nebūna sarmata?
- Kartais būna, o tau, Aleksai?
- Ir man kartais būna, kai pripurpiu visą kambarį.

Aleksas (3 m. 9 mėn.) klausia mamos:
- Kaip rusiškai bus ,,morka“?
- Morkovka.
- O lenkiškai?
- Marchewka.
- O olandiškai?
- Nežinau.
Aleksas truputį pagalvojo ir sako:
- Turbūt ,,Olandiš mork“.

Alekso (3 m. 9 mėn.) sukurtas eilėraštis:
Mano ūsai yra ilgi,
Kaip arbūzai,
Bet geri.

Aleksas gulasi miegoti. Mama jam linki:
- Linkiu saldžių sapnų ir ramios nakties.
Aleksas (3 m. 9 mėn.), kiek pagalvojęs, sako:
- Aš tau linkiu, kad naktį tavo kojinės smirdėtų.

Paskambino Alekso močiutė ir pasakė, kad diedukas užsiuvo Alekso batukus. Mama siūlo Aleksui paskambinti diedukui ir padėkoti. Aleksas (3 m. 9 mėn.) sako:
- Ne, aš dar nemačiau dieduko darbo.

Aleksas (3 m. 9 mėn.) bando įsiropšti į vonią ir prašo mamos pagalbos:
- Mamyte, padėk mano organizmui.

Mama vasario 16 dieną sako Aleksui:
- Šiandien yra valstybės atkūrimo diena.
Aleksas (3 m. 9 mėn.) džiaugiasi:
- Tai puiku! Ką gausiu dovanų?
Kiek vėliau Aleksas sako mamai:
- Žinok, mamyte, šiandien yra gailestingojo atkūrimo diena.

Aleksas (3 m. 11 mėn.) sako mamai:
- Žinai, o tu graži mergička.

Aleksas (3 m. 11 mėn.) sako negražius žodžius. Mama sako:
- Negražu taip sakyti.
Aleksas atsako:
- Supranti, mamyte, tai tokia organizmo reakcija.

Mama skaito laikraštį. Aleksas (3 m. 11 mėn.) klausia:
- Kas čia tokia? (rodo į nuotrauką laikraštyje).
- Tai moteris, kuri pagimdė septynis vaikučius.
- O vyrai ar gali pagimdyti vaikutį?
- Ne.
- O tikri vyrai?
- Ne. Vyrai visai negali gimdyti.
Kiek pagalvojęs, Aleksas sako:
- Oi, kokia neteisybė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą