2010 m. rugpjūčio 18 d., trečiadienis

Alekso šnekos nuo 2 iki 3 metų

Aleksas (2 m. 1 mėn.), pamatęs mamą su liemenėle, sako:
- Čia mamos skydinė.

Alekso mama pasakoja Alekso tėčiui apie kursiokės dukrą Laurą. Prieš tai tėvai kalbėjosi apie bakalauro darbą. Vėliau Aleksas (2 m. 1 mėn.) klausia:
- Kur ta Laura bakalaura?

Mama siūlo Aleksui (2 m. 1 mėn.) paskaityti knygelę. Aleksas pavardęs ir skaityti nenori:
- Man jau nuo tų knygučių alergija.

Aleksas (2 m. 2 mėn.) sako mamai:
- Mama, duok duonos.
Mama:
- Aleksai, kalbėk mandagiai.
- Mamyte, gerute, duok man, prašau, saldainiuką.

Aleksas (2 m. 2 mėn.) nenori eiti į darželį ir prašosi pas mamą į darbą. Mama aiškina, kad vaikams į darbą negalima, pirmiausia reikia pasidaryti leidimą. Aleksas, nulėkęs į savo kambarį, atsineša nuotrauką ir paduoda ją mamai:
- Čia mano nuotrauka leidimui. Ir dar užsirašyk man PIN kodą.

Alekso (2 m. 2 mėn.) seneliai ilsėjosi Turkijoje. Aleksas pasakoja kitiems seneliams:
- Kiti seneliai buvo nuvažiavę į Sūrskiją.

Alekso (2 m. 2 mėn.) pamąstymai apie ateitį:
- Tėtis mokosi inžinerijos, mama mokosi psichologijos, Aleksiukas mokysis fizikos. O Ieva (pusseserė) irgi mokysis psichologijos.
Truputį pagalvojęs, sako:
- Ne, geriau jau Ieva tegul būna buhalterė.

Tėtis kepa žuvies pirštelius, siūlo ir Aleksui (2 m. 2 mėn.). Aleksiukas sutinka:
- Et, zuikeli ilgaūsi, kaip gi tu nevalgęs būsi.

Aleksas (2 m. 3 mėn.), Palangoje pamatęs svirduliuojantį indėną, kuris išvakarėse koncertavo su grupe, sako:
- Tas indėnas turbūt prisirūkęs narkvotikų.

Aleksas (2 m. 3 mėn.) garsiai skambina pianinu. Mama prašo skambinti tyliau, nes jai skauda galvą ir nuvažiuos stogas. Aleksas sako:
- Mamai stogas nuvažiuos ir visas protas ištekės.

Mama siūlo Aleksui žiūrėti laidą apie Mėtą Meškiniją.  Aleksas (2 m. 3 mėn.) nenori:
- Nusibodo man tos Meškinijos paskaitos.

Mama sako Aleksui (2 m. 3 mėn.):
- Aleksiukas - mano mylimas berniukas.
Aleksas:
- Aš ne berniukas, o visas vaikas.

Mama anksti ryte žadina Aleksą (2 m. 3 mėn.). Aleksas nenori:
- Nenoriu keltis, noriu pas Prunskienę.

Aleksas (2 m. 5 mėn.) šiaužioja virtuvėje po stalo ir kėdėmis. Mama klausia, ką jis veikia. Aleksas atsako:
- Renku informaciją.

Dar vienas Alekso (2 m. 8 mėn.) pamąstymas apie ateitį:
- Kai užaugsiu, būsiu buhalteris, o pusseserė Ieva - buhaltienė.

Aleksas (2 m. 10 mėn.) buvo pas senelius ir, pamatęs seną plokštelių grotuvą, paprašė įjungti. Plokštelės buvo senos, labai girgždėjo, Aleksas išsigando ir paprašė mamos:
- Mamyte, man diedukas kažkokį košmarą įjungė.

Aleksas (2 m. 11 mėn.) užsirišo skarelę ant galvos:
- Aš pasipuošęs, kaip jaunikis.
Mama klausia:
- O tu žinai, kaip atrodo jaunikis?
- Žinau, toks pliku užpakaliu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą